Lid worden

Als je na proeftrainingen besluit om lid te worden, vul dan online het inschrijfformulier in. Dit formulier vind je op de website of klik hier. Het is overigens wel belangrijk dat ook wij een ondertekend exemplaar ontvangen! Dus vergeet niet om het inschrijfformulier te printen, te ondertekenen en vervolgens op te sturen naar:

MHC Steenwijk
T.a.v. Ledenadministratie
De Wilgen 13
8355 BA Giethoorn

Een ingescand ondertekend exemplaar kan ook worden gemaild naar: [email protected]

Daarna ontvang je bericht van de Technische Commissie. Zij laten je weten in welk team je mee kunt trainen. Meestal train je eerst een periode mee voordat je wedstrijden gaat spelen. Maak vooraf goed duidelijk wat jouw verwachtingen zijn en vraag wat jouw trainer/begeleider van jou verwacht. Dit voorkomt teleurstellingen en discussies achteraf.

Lees ook vooraf de spelregels van het lidmaatschap goed door, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Tot slot wensen we je de komende drie weken heel veel plezier toe op de trainingen en we hopen je binnenkort als nieuw lid te mogen verwelkomen.