2 Februari

OPROEP

Aan alle leden van MHC Steenwijk

Corona hield en houdt ons nog steeds flink bezig. Niemand ontkomt er aan want het beheerst ons dagelijks leven, ons werk en ook onze vrije tijd!

Het is inmiddels een hele tijd waarin we geen wedstrijden in competitieverband of onderling hebben mogen spelen en dus ook geen publiek langs de velden hebben mogen begroeten/ ontvangen. En we moeten helaas de conclusie trekken dat het nog wel even zal duren voordat we weer helemaal in het "oude” normale terugkomen.

Maar we kunnen niet wachten om de zaterdagen en zondagen enthousiaste ouders te mogen ontvangen op ons mooie complex om hun kinderen aan te moedigen. Of het nu gaat om de allerkleinsten of om de senioren, het is altijd leuk om drukte op en rond het veld te zien!

En het is niet alleen leuk maar ook echt noodzakelijk om onze leden en ouders in een actieve rol op onze velden te ontmoeten. We hebben er last van dat we niemand meer ontmoeten en merken dat de invulling van bestuursfuncties en commissies nog ingewikkelder is geworden dan voorheen.

En dat betekent dat het  5 voor 12 is voor wat de invulling van diverse commissies en bestuursleden betreft. Voor aanvang van het nieuwe seizoen zijn de volgende functies in te vullen:

-          Voorzitter

-          Wedstrijdsecretariaat

-          Algemene bestuursleden

-          TC leden (waaronder bijv jongste jeugd)

Wil je wat betekenen voor de club? Stuur een mail aan het bestuur: [email protected] of [email protected].