28 April

Updata ivm corona

Er zijn nieuwe regels en kaders vanuit de overheid, KNHB en gemeente gekend gemaakt ivm corona.

De competitie wordt dit seizoen niet voortgezet. Alle wedstrijden zijn geannuleerd. Er zijn geen kampioenen, er vinden geen promoties/degradaties plaats.

Alle evenementen gaan tot 1 september niet door. Dus tot die tijd geen Let's Roll of FKHT voor MHC-Steenwijk.

Gelukkig is er ook goed nieuws:

Jeugd tot en met D mag weer trainen en jeugd van C t/m A mag weer trainen met 1,5 meter afstand. De leden en/of ouders voor wie dit geldt krijgen vanuit de TC en/of trainer de benodigde informatie door.

Bij het weer opstarten van trainingen geldt een aantal regels. In de bijgevoegde protocollen is het eea vanuit NOC NSF uitgewerkt. Lees dit goed door en zorg dat je je aan deze regels houdt.

Hier willen wij een aantal punten belichten:

- Geen mensen naast de bevoegde(n) vanuit MHC en de jeugd binnen het hek van het complex. Dus ouder/verzorger zet je kind af bij het hek.

- Iedereen vanaf 13 jaar houdt 1,5 meter afstand tot anderen.

- Het clubhuis blijft dicht. Moet iemand voor een dringende reden binnen zijn, dan kan de trainer of door MHC bevoegde hiervoor zorgen en hierin begeleiden.

- De bevoegde(n) vanuit MHC zal/zullen leden, ouders, verzorgers en anderen aanspreken op het niet goed omgaan met de regels, mocht dit nodig zijn.

- Wanneer bij handhaving (iets wat zeker vanuit de gemeente ingezet gaat worden) bekeurd wordt, is dit voor eigen rekening. MHC-Steenwijk is hiervoor niet aansprakelijk.