Sponsoring- de mogelijkheden

Wilt u sponsor worden van MHC Steenwijk?

Heel veel activiteiten in de vereniging worden belangeloos uitgevoerd door een scala aan actieve vrijwilligers. Voor de motivatie van onze sporters en om sportieve resultaten te bereiken zijn kwalitatieve trainingen, materialen en ondersteuning noodzakelijk.Wij willen hockey graag voor iedereen bereikbaar houden en daarom zijn sponsoren zeer welkom en noodzakelijk binnen de vereniging. Graag komen wij in contact met u!

MHC Steenwijk biedt volop mogelijkheden voor sponsoren. Naast exposure tijdens de competitie zijn er diverse andere activiteiten zoals het jeugdkamp, toernooien, etcetera. Sponsoren worden regelmatig vermeld op website, facebook en instagram. Jaarlijks organiseren we een sponsorendag waar we met elkaar een borrel drinken, netwerken en natuurlijk een wedstrijd bekijken.

GOUDSPONSOR
Goudsponsoren worden vermeld op de shirts. Shirts zijn eigendom van de vereniging en worden door de leden zelf betaald. De sponsor betaalt een vast bedrag per jaar voor een periode van 3 jaar. We hebben de mogelijkheid om de junioren en de seniorenteams te sponsoren, individueel of als collectief.

ZILVERSPONSOR
Onze zilversponsoren worden vermeld op de borden langs beide velden, in het clubgebouw en op de website.

PLATINASPONSOR
Met platinasponsoren maken we individuele afspraken. Hockeybenodigdheden, werkzaamheden aan de accommodatie, veel zaken zijn te sponsoren.

Wilt u specifiek een team ondersteunen met sponsorartikelen? Dat kan onder bepaalde voorwaarden. Klik hier voor meer informatie.

Meer weten of vrijblijvend een afspraak maken?
Stuur een mail aan [email protected] en wij nemen graag contact met u op.