26 November

Teamindeling Zaalseizoen 2017/2018

Hierbij de lang verwachte zaalindeling!

De teamsamenstelling is gebaseerd op de beschikbare spelers in de zaal en de nu bekende blessures.

Uitgangspunten waren zoveel mogelijk wedstrijden spelen op bijbehorend niveau. Door de grote veldteams zijn, daar waar mogelijk, van 2 veldteams 3 zaalteams gemaakt. De regels van de bond m.b.t. tot invallen in andere teams en het niveau van de poules hebben ook een rol gespeeld. Daarbij zijn verschuivingen noodzakelijk gebleken en zijn er extra coaches en begeleiding nodig.

Leuk feitje is dat we nu in de zaal bij de jongens in iedere leeftijdscategorie een team hebben kunnen creƫren

De laatste veldwedstrijden moeten nog gespeeld worden, maar zaaltrainingen beginnen deze week op woensdag.

Voor evt vragen kun je uiteraard contact opnemen met de TC leden: [email protected]