17 Mei

OPEN DAG bij MHC Steenwijk!

OPEN DAG bij MHC Steenwijk!
Op zaterdag 26 mei organiseert Mixed Hockey Club Steenwijk weer een Open Dag. Iedereen die het hockeyen eens wil uitproberen is tussen 13.00- 15.30 uur van harte welkom voor een gratis proefles onder leiding van ervaren hockeyers en trainers van de club. Al vanaf de leeftijd van 5 jaar kun je hockey uitproberen en ervaren dat het echt de allerleukste sport is! En uiteraard kunnen ook oudere kids, jeugd en volwassenen met en zonder hockey ervaring bij ons terecht. Dus wil je graag (meer) bewegen, vind je het leuk om met anderen in spelverband te sporten? Kom dan even langs!
Alle inspanning wordt beloond met koffie, thee, ranja en voor hongerige deelnemers zijn er ook hamburgers! Er zijn  diverse leden aanwezig om informatie te geven over de hockeysport en de vereniging.

MHC Steenwijk is een bloeiende hockeyclub met circa 300 leden waar sportiviteit en gezelligheid hand in hand gaan. De trainingen worden begeleid door professionele trainers ondersteund door jeugdtrainers van de eigen vereniging. Op zaterdag worden wedstrijden gespeeld tegen verenigingen in de omgeving. Meer informatie nodig? Stuur even een mail naar [email protected] of kijk op https://www.mhc-steenwijk.nl/site/default.asp?option=2502&stcname=hockey_komerbij