11 Juli

Afscheid met pannenkoeken!

Afgelopen dinsdag was laatste training voor de jongste jeugd.
Deze laatste training welke we traditioneel onder de noemer "Pannenkoekentraining" presenteren sluiten we traditioneel af met het gezamenlijk eten van pannenkoeken. Ook dit jaar werden de pannenkoeken verzorgd door "De heren van De Rechter" waarvoor onze hartelijke dank.!
Ze smaakten geweldig en de kinderen hebben hier volop van genoten. Ze gingen dan ook met een goed gevulde buik huiswaarts.

Deze pannenkoekentraining werd voor de laatste keer onder leiding van Monique Beijer gegeven.
Dit was haar laatste seizoen en zij gaat van haar welverdiende pensioen genieten!
Monique bedankt voor je inzet de afgelopen jaren!

Voor volgend seizoen, maar hopelijk ook nog voor vele seizoenen daarna hebben we een ervaren en waardig opvolger voor Monique gevonden voor in de persoon van Albert-Jan Vaartjes.
Albert-Jan Vaartjes is voor de club zeker geen onbekende. Het is dan ook een hartelijk: "Welkom terug!". In het verleden is hij ook als trainer verbonden geweest bij MHC-Steenwijk en we zijn ervan overtuigd dat hij met zijn kennis en kunde de jongste jeugd nog heel wat over het hockeyspel kan en gaat leren!