3 Oktober

Trimhockey? Ja, ook voor jou!

Trimhockey? Ja, ook voor jou!

Wil je lekker sporten in de buitenlucht zonder wekelijkse wedstrijdverplichting?

Heb je vroeger gehockeyd en wil je de stick weer eens oppakken?

Staan je kinderen elke week op het veld en jij wil het ook een beetje kunnen?

Of heb je gewoon zin om af en toe lekker te hockeyen?

Wat is trimhockey?

Trimhockey is een recreatieve vorm van hockey. Iedereen kan meedoen. Leeftijd, conditie en mate van hockeyervaring zijn niet van belang. Sportief en sociaal gedrag staan centraal.

Voor wie is trimhockey?

MHC Steenwijk heeft een groep enthousiaste trimhockeyers. De groep bestaat uit mannen, vrouwen van alle leeftijden, beginners en ervaren spelers, sommigen fit, sommigen met een pijntje. De meesten zijn er elke week, maar het is geen probleem wanneer je een keer niet aanwezig kunt zijn.

Wanneer trainen de trimhockeyers?

Elke maandagavond om 20.00 uur. We spelen het hele jaar door, met uitzondering van feestdagen of als de weersomstandigheden het niet toelaten. De trainingen worden gegeven door een ervaren hockeytrainer.

Wat doe je tijdens de training?

Tijdens de trainingen worden er balvaardigheid- en tactische oefeningen gedaan en ter afsluiting spelen we onderling een partijtje. Dit is vooral voor de gezelligheid, maar zo kan je natuurlijk ook wedstrijdervaring opbouwen. Na de training wordt meestal nog wat gedronken in het clubhuis.

Spelen trimhockeyers wedstrijden?

Ja. Eens per maand op maandagavond spelen de trimhockeyers van MHC Steenwijk oefenwedstrijden tegen andere trimhockeyteams van hockeyclubs in Friesland. Hiervoor kun je je apart opgeven.

Interesse?

Wil je kijken of trimhockey ook iets voor jou is? Kom vrijblijvend 3 keer meetrainen en besluit daarna of je lid wordt.

Kom gewoon een keer langs op maandagavond!