16 Januari

Corona update

Beste leden en ouder(s)/verzorger(s) van leden,

Goed nieuws voor onze gehele hockeyclub: iedereen mag weer in clubverband hockeyen!

Helaas mogen we alleen nog onderlinge wedstrijden spelen en ligt de (zaal)competitie voorlopig nog stil. Het bestuur heeft in overleg met de technische commissie en clubtrainers daarom besloten dat we per direct weer de focus op het veldseizoen gaan leggen. We zien dat clubs om ons heen dit ook doen en we verwachten niet dat we op korte termijn nog zaalwedstrijden mogen spelen. Mocht de KNHB uiteindelijk besluiten dat er toch nog zaalwedstrijden mogelijk zijn, gaan we tegen die tijd bekijken hoe we daar als club mee omgaan.

Vanaf morgen gaat het reguliere veld-trainingsschema en de veld-teamindeling weer in. Het kan zijn dat nog niet alle schema’s goed in LISA staan, hier wordt aan gewerkt. Mochten er onduidelijkheden zijn, neem even contact op met je trainer of via de team apps.
De technische commissie en jongste jeugdcommissie gaan kijken naar mogelijkheden voor het spelen van onderlinge wedstrijden. Teams kunnen dit uiteraard ook zelf met elkaar gaan oppakken.

Denk er aan dat als je gebruik wil maken van de kantine (kleedkamers, toiletten), je vanaf 18 jaar in het bezit moet zijn van een geldige QR-code en dat je vanaf 13 jaar dan een mondkapje moet dragen. De kantine blijft voorlopig nog gesloten.

We hopen jullie snel weer te zien op het hockeyveld!

Met sportieve groet,
Bestuur MHC Steenwijk