10 Mei

Trainingen worden weer hervat!

Vanaf komende week gaat er gelukkig weer gehockeyd worden bij MHC.

Alle benodigde informatie over de trainingen wordt via de teamapp verstrekt. Heb je vragen en/of opmerkingen over de trainingen stel die dan in de teamapp. Dat is de snelste manier om aan de juiste informatie te komen.

Hier willen we nog even de regels benadrukken.

Voor iedereen vanaf de C geldt trainen met 1,5 meter afstand van elkaar. Voor de jeugd tot en met D geldt deze regel niet.
Voor iedereen geldt:

- Houdt hygiƫneregels in acht zoals: veelvuldig handen wassen, hoest en nies in de elleboog. Bij MHC zijn de nodige ontsmettingsmiddelen aanwezig.

- Geen mensen naast de bevoegde(n) vanuit MHC en leden die op dat moment training hebben, binnen het hek van het complex. Dus ouder/verzorger zet je kind af bij het hek.

- Iedereen vanaf 13 jaar houdt 1,5 meter afstand tot anderen.

- Het clubhuis blijft dicht. Moet iemand voor een dringende reden binnen zijn, dan kan de trainer of door MHC bevoegde hiervoor zorgen en hierin begeleiden.

- De bevoegde(n) vanuit MHC zal/zullen leden, ouders, verzorgers en anderen aanspreken op het niet goed omgaan met de regels, mocht dit nodig zijn.

- Wanneer bij handhaving (iets wat zeker vanuit de gemeente ingezet gaat worden) bekeurd wordt, is dit voor eigen rekening. MHC-Steenwijk is hiervoor niet aansprakelijk.

Heel veel hockeyplezier!

Met vriendelijke groeten,